INDKALDELSE TIL UDSKUDTE ORDINÆR GENERALFORSAMLING 16/1 2021 kl.14.00. (FOREGÅR ONLINE)
Bestyrelsen har besluttet at afholde den udskudte ordinære generalforsamling online. Der vil komme nærmere besked om det tekniske og om tilmelding. Det er nødvendigt med tilmelding grundet mulig afstemning. Der kan stadig stemmes ved fuldmagt, nærmere besked om dette.
Klik på nedenstående link for at deltage i ZOOM mødet.
Topic: Urbania - udskudte ordinære generalforsamling
Time: Jan 16, 2021 12:00 PM Copenhagen
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/88676431869?pwd=Q2tWZk5IREJkd05HZ1M5Rm9zb0NUZz09
Meeting ID: 886 7643 1869
Passcode: 961390
(Urbanias vedtægter § 9: "Hvert medlem har én stemme. Et medlem kan give fuldmagt til et andet medlem. Et medlem kan kun afgive én stemme i henhold til fuldmagt." Fuldmagt skal fremvises skriftligt, print eller digitalt. Ved registreringen registreres også fuldmagter, og hvem der stemmer med fuldmagt.)
Dagsorden
1. Valg af dirigent og referent
2. Optælling af stemmeberettigede og valg af stemmetællere
3. Formandens beretning herunder kort beretning fra udviklingsgrupperne. Klik her for at læse beretningen
4. Indkomne forslag. (skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamling .dvs. 2/1 2021)
Bestyrelsen kommer med forslag om redigering af dokumentet "Urbania Vision og Værdier*
5. Status for Urbania, lokalplanarbejde m.m. (Michael)
6. Kommunikation, (Yoon)
7. Kommende aktiviteter (Gro)
8. Forelæggelse af og godkendelse af Regnskab 2019 og budget 2020. ( Susanne og Lillian)
9. Valg af formand Bestyrelsesformand Tina Solveig Koch ønsker ikke genvalg. Michael Høxbroe stiller op.
10. Valg til bestyrelsen .Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg: Michael Høxbroe (genopstiller ikke, stiller op som formand): Tina Kristensen (genopstiller ikke): Susanne Christiansen (kasserer): (genopstiller), Anne Mette Lorentzen: (genopstiller), Inger Dræby (genopstiller). Ud over de faste bestyrelsesmedlemmer har vi et antal suppleanter, der deltager i bestyrelsesarbejdet, og vi opfordrer medlemmer, der gerne vil tage en aktiv rolle i arbejdet, til at stille op.
11. Valg af revisor/økonomisk kontrollant
12. Eventuelt
NB:
Der er altid brug for flere gode kræfter til bestyrelsesarbejdet i Urbania, og i forbindelse med generalforsamlingen skal en ny bestyrelse konstitueres. Derfor opfordres alle interesserede - både nye og gamle medlemmer - til at melde sig. Bestyrelsen mødes ca. 10 gange om året, lige i øjeblikket foregår det primært online.
Da generalforsamlingen pga. covid-19 bliver hybrid/onlineformat, opfordrer vi til, at du skriver 5-10 linjer om dig selv og din motivation for at stille op. Send linjerne til susanne, christiansen.susanne@gmail.com senest 2/1-2021 så bliver den sendt ud til medlemmerne inden generalforsamlingen.
(Der vil også være mulighed for at stille op og præsentere sig selv den 16. januar til selve generalforsamlingen).
Præsentation af Riko Jacob
*
Forslag fra bestyrelsen til generalforsamlingen 16/1 2021 vedrørende dokumentet ”Urbania Vision og Værdier”.
Det nuværende dokument er en sammenblanding af grundlæggende principper, hensigtserklæringer og operationelle forslag. Det bærer desuden præg af at være blevet udvidet ad flere omgange, hvilket har gjort det ganske uoverskueligt.
Bestyrelsen foreslår, at
1) dokumentet deles op i to dokumenter: ”Urbanias Vision og Værdier” – og ”Urbanias målsætninger”;
2) ændringer i ”Urbanias Vision og Værdier” kræver vedtagelse på linje med vedtægtsændringer;
3) ændringer i ”Urbanias målsætninger” kræver vedtagelse ved simpelt flertal;
4) bilagsmaterialet tilkobles de relevante afsnit i Målsætningsdokumentet, hvis det fortsat har aktualitet.