Hjælp
Jeg har sendt foreningen en mail – hvorfor har jeg ikke fået svar?
Foreningen drives alene af frivillige medlemmer. Derfor går tingene ikke altid så hurtigt, som vi kunne ønske. Det kan også være, at vi ved en fejl har ’mistet’ din mail, så kontakt os gerne igen.
Skift brugernavn og adgangskode
Under 'Min profil' i øverste højre hjørne kan du lave flere ændringer til din bruger, herunder ændring af brugernavn og adgangskode. Vi anbefaler at din mail og brugernavn forbliver det samme. Find Profil information i bunden af siden, her kan du ændre brugernavn og adgangskode.
Husk: Gem dine ændringer ved klik på 'Opdater Profil'
Jeg vil melde ny post-adresse eller telefonnummer
Under 'Min profil' i øverste højre hjørne kan du lave flere ændringer til din bruger, herunder ændring af post-adresse og telefonnummer.
Husk: Gem dine ændringer ved klik på 'Opdater Profil'
ÆNDRING AF MEDLEMSSTATUS
Ønsker du at ændre din medlemsstatus og prisen på dit kontingent, så skal du først fjerne din gamle betalingsaftale, for derefter at lave en ny:
- Stop betalinger til den forkerte kontingent-pris: I øverste højre side klik 'Mine tilmeldinger'(med det lille dankort). Under tilmeldingsoversigten skal du finde den betaling du ønsker at stoppe, klikke på den, og derefter klikke på knappen 'Klik her for at udmelde dig'.
- Find og betal nyt kontingent her
Glemt Brugernavn eller adgangskode?
Klik på Glemt password i øverste højre hjørne (med en lille nøgle). Indtast din emailadresse og klik på 'Send mit brugernavn og nye password'
Systemet danner et nyt password til dig, dette password kan du selv rette/ændre bagefter ved at logge ind på din profil.
Bemærk at har du kun glemt dit brugernavn, og altså ikke dit password vil der alligevel af sikkerhedsmæssige årsager blive dannet et nyt password til dig.